Tack!

Vi har nu registrerat din retur.

Observera att det är absolut avgörande att du skriver en lapp med ditt ordernummer och lägg med den i paketet som du skickar till oss.

Ni som kund är ansvarig för att paketera varorna så att de inte rimligen kan skadas under leveransen. Varor som är skadade vid ankomst debiteras kund om förpackningen är bristfällig. Efter vi mottagit returvaran återbetalar vi köpet till samma konto som användes vid betalning inom max 10 dagar.

Skicka ditt paket till:
Intast i Stockholm AB
C/o: Kutts Barber AB
Ekbacksvägen 28
168 69 Bromma

OBS! Fraktavgift och returporto betalas alltid av kunden vid en retur. Då risken på varan övergår vid mottagande rekommenderar vi att spårbara paket alltid används vid händelse av att paket försvinner.

Rekommendation:
Det går bra att kontakta kundtjänst för att få en spårbar retursedel av Kutts till en kostnad av 99kr. Markerade du det i formuläret kommer du automatiskt att få en retursedel av oss inom kort.